onsdag den 30. maj 2012

PEACE!!!!

Jeg er som sagt en rigtig Luxus-hippie :) Jeg går meget ind for næstekærlighed, og fred i verden <3 hehe jaja sådan er jeg :D så i dag er jeg blevet inspireret af denne fredfyldte tankegang :) 



Disse øreringe er jeg så forelsket i :D de er så nemme at have på, og så er de så fine :D jeg har faktisk selv lavet dem :D jeg har helt enkelt bare købt selve øreringen for sig, og "perlen" for sig, og så sammensat dem :D begge ting er fra Beads'n'drops i kbh :) De har så mange søde og billige perler! og så køber man bare et sæt af øreringe :) så smart og unikt :D så får man også lige lidt kreativitet :D 




Dette her er dog ikke lavet selv :) det er fra Gina Tricot :) .. det er så fint og enkelt :) og så er det PEACE :D heeeele vejen rundt :D Det er desværre lavet på en måde, så det stikker lidt :( ... men det vænner man sig hurtigt til :) for ud over det er jeg sååå glad for det! :)

PEACE, PEACE, PEACE OUT!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar