torsdag den 3. maj 2012

I'm back!!!

Endelig er der internet i det lille hjem igen! og det er sgu ikke nemt at lave indlæg på sin iphone :(... 


Jeg har taget et billede af mit feeede armbånd jeg har på i dag :)




Jeg eeeeeelsker at det er så feminint og fint, samtidig med at det er lidt festligt! Man må jo for mit vedkommende GERNE gøre hverdagen til en fest, i form af smykker :) For mig er der ikke noget der er for festligt når det lige angår smykker :) smykker giver det sidste touch på et fedt outfit! Især hvis man bare har en sort bluse og jeans på, kan fede smykker gøre rigtig meget!!! :)

Jeg kan faktisk ikke huske hvor jeg har købt det... men det beviser jo så bare, at selvom du ikke giver meget for smykket, er det FEDT alligevel :D - husk det!!


Peace out! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar