torsdag den 10. maj 2012

Accessories of the day #5 :)

Hej folkens :) 


Idag har jeg valgt disse smykker: 



Så kom der lidt mere sjove øreringe ind på bloggen :D det har været meget "Enkelt" på det seneste, så det er med stor glæde, at jeg lægger disse billeder ind :) For jeg ELSKER sjove smykker, med sjove motiver af alt fra dyr til mad (Ja i læste rigtigt... MAD). Her er det så mine fine guld lynlås øreringe :D De er så sjove og fine, og har hørt mange sjove kommentarer til dem :) én pige sagde at hun havde lyst til at hive i dem ;) 
Jeg kan faktisk ikke huske hvor de er fra.... men jah sådan er det når man har SÅ mange smykker som jeg ;) skal nok lægge billeder ind af min samling som helhed på et tidspunkt ;)



Jeg ELSKER leopard!!! Du finder ikke det med leopard jeg ikke kan lide! det startede faktisk, dengang min søde veninde fandt nogle leopardsko med kilehæl i H&M og sagde jeg skulle have dem FOR SJOV!! og jeg synes faktisk de var så grimme at de var fede :D siden har jeg elsket alt med laopard, så selvfølgelig skal mange smykker også være det :D 


Disse er fra Nelly.com :) 


PEACE OUT!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar