fredag den 25. maj 2012

Lady-like

For mig er det vigtigt at holde en feminin stil. Og er der noget der kan gøre en mere feminin end smukke smykker... næh... ikk for mig :D Jeg har også noget kort hår jeg skal "kæmpe" med :) Jeg eeeelsker mit korte hår... og kunne ikke drømme om at få det langt igen, i laang tid :) men når man er korthåret, ser man ikke lige så feminin ud, uden hjælp fra make-up, stiletter og smykker.. håber i forstår min pointe ;) 




 Og denne fede halskæde, er med til at gøre mit look mere feminint :) Jeg elsker den discokugle effekt den har, og de små og store perler, giver et fedt spil. Jeg navngav dette indlæg "lady-like", fordi jeg mener at denne halskæde indgår lige præcis i den titel. :) nogen ville mene at den er for festlig til hverdagen, men det kommer da helt an på hvad du sammensætter den med :)
Jeg har købt den i en fed butik på Rhodos :D



Den fine halskæde har jeg idag sammensat med disse fine, diskrete hjerteøreringe :D De taler for sig selv jo :D super super søde! 
kan (igen) ikke huske hvor de er fra ... :) Det er det svære ved at have så mange! :D

PEACE OUT! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar