onsdag den 16. maj 2012

Arvestykke

Min søde svigermor kom over til mig forleden dag, med nogle guldsmykker, hun ville have vurderet :) Hun spurgte om jeg ville have en af ringene, da hun gerne ville have at nogle af disse smykker gik videre fra generation til generation. Jeg mener at hun sagde at det var hendes mors :) Jeg kunne ikke passe nogen af dem desværre (moderen måtte have meget små hænder). Men jeg tog denne ring alligevel: 






Der skulle lige ekstra billeder ind, fordi den er så smuk! Ville ønske at jeg kunne passe den, for den guld farve, de lyserøde sten og den store perle, er liiiiige mig! :D
Jeg er 100% sikker på at den bliver gemt foraltid. Hvis jeg får en datter en gang, går den videre til hende, når hun bliver gammel nok :) Arvestykker er vigtige, for tænk på den historie der er bag. Alle de festlige stunder de er blevet båret i :) 



PEACE OUT!

2 kommentarer:

  1. Ja den er så fantastisk :D er ked af at den er for lille, men så må jeg nøjes med at kigge på den i stedet :D

    SvarSlet