mandag den 14. maj 2012

Accessories of the day #6 :)

Har haft lidt travlt i weekenden med arbejde og pakke, så her kommer dagens accessories :D 



 Jeg har disse fine øreringe i idag :) er rigtig glad for dem, fordi de er ret store af nogle simple "små" øreringe at være :) og den rigtig pigede lyserøde farve er jo super fin :D og de går jo godt til det meste :D det er det gode ved denne form for øreringe. De går til det meste tøj, til opsat hår og løst hår (i mit tilfælde er det lidt irrelevant), og til andre former for smykker :) 


Kan simpelthen ikke huske hvor de er fra... sådan har jeg det desværre med mange af mine små øreringe :) 



Jeg elsker disse fine armbånd. De er så feminine og yndige :D og simili stenene sætter lige prikken over i'et :D og nuancerne spiller virkelig godt sammen :) den lyserøde, peachy og perlemor :D I'm IN LOVE! :D <3 de er blevet brugt SÅ meget :) Jeg bruger dem altid sammen, selvom man jo sagtens kan bruge dem hver for sig :) (Aldrig vær bange for at mixe :D) 


Disse fik jeg i studentergave af to veninder :) de er vidst fra Pilgrim :) Jeg elsker deres smykker, da de er så feminine og søde :D men hey.... kan man finde en smykkebutik jeg ikke kan lide ;).... næh! 


PEACE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar