fredag den 18. maj 2012

Blue, Blue, Blue :D

Her kommer lige et BLÅT indlæg :D Det er jo ved at være sommer ikk? :D Det siger de kære vejrmennesker da... 


Jeg er inspireret!



Jeg eeeeeelsker dette armbånd, da hver enkelt perle er unik :D det giver et fint spil i det :D og farven er jo for feeeeed :D
Kan desværre ikke huske hvor det er fra :(... 


Læg LIGE mærke til den blå farve der går igen :D både i armbåndet, neglene og skoene :D Jeg elsker at køre farvet stil nogle gange :) så længe det ikke er fra TOP til TÅ ... Åh gud de dage har jeg haft i mine teenageår! x(  (BTW min kat kom også lige med på billedet ;b)




Og Mine elskede blå Converse :D Købt i London. Jeg er så forelsket i dem, da de er så PANG BLÅ :D og skrigende farver er jo skønt :D Disse bliver mine ynglings sko denne (for)sommer :D 


Jeg mener godt man kan kalde sko for accessories. De pynter jo så fint til en enkel sort kjole, eller helt almindelige jeans :)


PEACE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar