tirsdag den 22. maj 2012

Accessories of the day #7

Funny story :) Idag gik min sorte ring i stykker :( (buhuuu) Jeg tænkte "nooo" ... indtil jeg kom i tanke om at jeg havde en ring i min takse... Spørg mig ikke hvorfor... :P .. Jeg har åbenbart så mange smykker at de flyder lidt overalt ;)


Så her er mine smykker idag :) 





Denne ring er så UNIK! Jeg har købt den i en lille bitte bod i Grækenland :) Dette ELSKER jeg... tanken om at den er noget helt specielt :) Den er virkelig behagelig at have på, da den buer lidt. Dette er så behageligt. Nogle ringe godt kan være for "kantede", og være lidt ubehagelige. Jeg elsker den hvide sten med glimmer i :D og de små hjerter er da en FED detalje :D Jeg elsker den!



Igen nogle simple øreringe fra H&M :) Nu må i endelig ikke tro, at jeg ikke går med andet! jeg elsker også store øreringe... jeg elsker ALLE former for øreringe :D 

PEACE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar