mandag den 7. maj 2012

Fiin sammensætning :)

Her er de smykker jeg havde på igår :) 



 Dette armbånd er mit ABSOLUTTE favorit!!!! (det kan man godt se på det, da det er ret slidt) Jeg elsker at det er så stort, og så er farverne utrolig fede sammen!!! :D 


Det er fra noget så simpelt som H&M :) igen, jeg går virkelig ikke op i prisen... Jeg har så mange billige smykker, og de holder altså godt nok :) og når man går så meget op i smykker som jeg, ville jeg jo blive så fattig hvis jeg skulle give mange penge for hvert enkelt smykke :) 


Disse øreringe er lidt specielle, men på en fed måde! Farverne igen, er super fede :D Jeg elsker måden de sidder på, da det giver lidt spil :D de giver en kedelig hverdag, et fedt pift :) og de går jo med alt :D 


De er fra Holland :) Er i Holland en gang om året, da min faster bor der :) og det er en tradition, at jeg altid kommer hjem med kufferten fyldt med smykker :D


PEACE OUT!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar