mandag den 14. maj 2012

Kærlighed!

Her kommer et lidt plader-romantisk indlæg ;) Men SUK, hvor det dog lige skal ud :D 



Denne smukke, skønne, dejlige halskæde har en fantastisk historie bag sig :) faktisk mere end en én fantastisk historie :) 
Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde ... :) "Hvad med at starte ved begyndelsen?" ;) jah... jeg fik denne smukke halskæde d. 7/12 - 2007.. nemlig på min fødselsdag :D Min kæreste gennem få måneder, havde fundet ud af at han ville give mig noget helt specielt. Ham og gutterne ville derfor tage til den nærmeste guldsmed, og finde en fin halskæde. Men som mænd nu engang er, trak deres kære Playstation spil ud og de glemte tiden. De skyndte sig derfor så meget de kunne op til guldsmeden, og var der ÉT minut før de lukkede :) Han fandt denne smukke halskæde, og valgte hjertet, fordi det symbolisere kærlighed, og vi var/er så håbløst forelskede :') <3... Det var den første historie bag :) Til den næste historie skal vi frem i tiden.. til sommeren 2009, hvor vi skulle til Frankrig med min familie. Jeg har lagt min halskæde i en pose, fordi den ikke måtte blive væk... Da vi kommer hjem til DK igen, vil jeg have halskæden på igen... og DET VÆRSTE ER SKET... Halskæden er PIST væk :( !! vi leder og leder og leder... men væk er den.... jeg græd og græd og græd, men min søde kæreste fortæller mig at det nok skal gå, og at vores kærlighed jo ikke forsvinder af den grund (aaaww <3). For at det ikke skal være løgn, går der et par måneder før jeg faktisk får en ny smuk halskæde :) ! min kæreste så muligheden i det, da jeg var i London med klassen, og vi savnede hinanden så meget :) Så da jeg kom hjem lå en lille fin æske med en lige så smuk halskæde... :) og den kom i brug HVER dag... lige indtil en dag, ca ½ år efter den første halskæde blev væk... jeg SVÆRGER jeg havde ryddet op 10000000 gange i mellemtiden, så dette undrer mig stadig.. mig og min kæreste står og snakker, og imens kigger jeg lidt tilfældigt ned på mit bord... midt i en sætning kommer det største SUK fra mig... lige der... midt på mit skrivebord.... ligger den længesavnede halskæde!! det undrer mig stadig hvor fanden den halskæde kom fra!! og hvordan den dukkede op midt på skrivebordet, når det havde været ryddet så mange gange :).... Jeg synes det er sådan en underlig og sjov historie :) ... Denne halskæde betyder ALT for mig, af alle de smykker jeg har! Jeg har den på HVER ENESTE DAG! Den repræsenterer en kærlighed som er så stærk, så unik... så smuk :) en kærlighed som har gjort mig til den jeg er... en kærlighed som gør at jeg føler mig hjemme, føler mig respekteret <3 efter flere år med mobning, er der sådan et fantastisk menneske, som tager armene om mig, kigger mig i øjnene, og fortæller mig hvor højt han elsker mig :') <3 Jaja jeg lyder alt for kæreste kedelig, men når man selv efter 4½ år stadig elsker hinanden lige så højt som i starten af forholdet, så ved man at det her... det er det rigtige! :') Nu skal vi flytte sammen, og det hele føles så rigtigt! :') <3


PEACE (and LOVE) OUT!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar