fredag den 4. maj 2012

Accessories of the day #2 :)

Her er hvad jeg har på i dag :D Vi er igang med at pakke ned i kasser, da vi snart skal flytte, så i dag har jeg lidt praktiske (men stadig FINE) smykker på :) 



Denne fine ring er meget behagelig at have på! Man opfatter nærmest ikke at den er der. Man skal dog passe på, når man vasker hænder ;) Det at jeg glemmer at jeg har den på, gør at den bliver ret våd hver gang   man vasker hænder ;) hehe... men den er jo super fin, og god til alle lejligheder! Fed lille detalje i hverdagen, og ekstra fin detalje til en flot kjole! :)


Den er fra en butik som hedder Claire's. Butikken findes desværre ikke i DK, men er i London, Tyskland, Holland og Frankrig bl.a. :) 
Butikken er suuuuper fed, og har alle mulige pigede, men også sjove smykker! :)



Jeg håber virkelig at i kan se disse øreringe :) billederne blev ikke så gode, og er godt træt i hovedet efter alt den tid med at pakke! '-.-
Men disse øreringe fik jeg i adventsgave af min søde kæreste sidste år :) Vi havde lavet en aftale om at han bare skulle købe 4 øreringe til mig, så jeg fik en hver søndag :D og det er faktisk nemt nok, for jeg kan lide alle øreringe :D elsker detaljen med at det er simili uden om! og så er det jo PEACE!!!! :D 
De er vidst fra Glitter :) 

PEACE OUT!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar