torsdag den 24. maj 2012

Accessories of the day #8

Idag har jeg valgt disse feminine smykker :D




Endelig! så kom der et par store øreringe på bloggen :D er så glad for disse, og de har holdt længe! (dog er glimmeret lidt skallet af... men det ser man ikke) de er fra H&M tror jeg :) Jeg ELSKER PINK !! :D 



Hvis jeg har smykkekrise (ja det kan man godt have!) er disse armbånd altid et hit for mig :D det går til det hele, og perlemor er jo så smukt og skønt! :) og de små armbånd er med, giver det lige lidt ekstra spil :) jeg købte det her sæt i Primark i London, og har det også i en fin rosa farve :D (dem skal i nok få at se).

PEACE OUT!


2 kommentarer:

  1. Øreringene er så cool! De ville ikke passe til mig, men de er mega fede til dig og din seje frits. ;) Og armbåndene er også fine. :) Må sgu sige du har styr på det med smykker. ;)

    SvarSlet
  2. Haha tak smukke, det betyder meget for mig :D

    SvarSlet