fredag den 4. maj 2012

Accessories of the day #3 :)

Da mit net har været nede, kommer lige et indlæg med mine accossories fra en dejlig solskinsdag i den her uge :) (Tror det var onsdag)



 Jeg havde disse fine øreringe på. De er meget enkle, men det at de er lilla er en fin detalje :) Jeg valgte enkle øreringe denne dag, fordi jeg havde et ret stort armbånd på, så jeg ville ikke være for OVER-DRAMATIC! Og så er det nogle gange rart med lidt enkle øreringe :) (I må undskylde håret! Ved ikke liiiige hvad der skete den dag :b)
De er købt i H&M i en pakke med 8 forskellige øreringe i :) 




Dette armbånd er rigtig fedt, fordi det er så stort og kantet. Det er ret tungt at have på, men det er en vanesag :) Jeg elsker også at det er lilla, da det giver et mere feminint touch, til det ellers så kantede :)
Jeg har svært ved at huske hvor den er fra... men jeg MENER at den er fra H&M, men er som sagt ikke sikker ;)



PEACE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar