søndag den 22. juli 2012

Ferie

Så er jeg hjemme i kolde kolde DK. Puha når man lige har været vant til 30-40 grader i 12 dage, er vores sølle 16 grader altså koldt! :) 


Her er nogle fede smykker som jeg købte på min ferie, samt et billede af mine smykker jeg havde med derned. 


BTW jeg var på KRETA hvis nogen skulle spørge :P




Disse øreringe måtte jeg bare have! De er jo så bedårende med den lille perle og den skarpe blå farve. Hvis jeg skal sige det selv synes jeg de passer meget godt til mig, mit ansigt og frisure :) nogle øreringe går jo desværre bedre til en end andre gør. Disse er jeg hvertfald helt forelsket i! :)


ÅH hvor jeg elsker sjove smykker. Det er disse som skiller sig mest ud, og som man trækker lidt på smilebåndet over. Denne halskæde med kjole på bøjle er et godt eksempel. :D
Desværre knækkede det nederste af kjolen af... :( Det er dog ikke værre end at det kan limes. Som jeg sagde da det skete: "eeeeeej.... nå... nu er det en kort kjole... ;)" 

Ja det er så det jeg havde med til 12 dage. Dette er INTET i forhold til samlingen herhjemme! :) Min søde niece på 5 lærer af sin faster, og er meeeget interesseret i smykker. Jo mere det glitre og glimter, jo bedre! Åh en stolt faster som mig, kan ikke andet end at smile stort!! :D smykker er jo fantastisk!!! :D 


PEACE OUT!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar